Annons:
Etiketttopplistor
Läst 682 ggr
Niklas
3/28/16, 9:24 AM

Bästa årstiden

Vilken är din favoritårstid?


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Annons:
Skorpion76
3/28/16, 9:27 AM
#1

Alla årstider ha sin tjusning, men om jag måste välja ett alternatov blir det våren.


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Maria
3/28/16, 9:57 AM
#2

Sommar alla gånger.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

tlover
3/28/16, 10:46 PM
#3

Jag räknar med åtta årstider, får man lägga till några eller kommer dom att tas bort?

l'm back

Spöket
3/28/16, 10:51 PM
#4

Efter en vanlig fruktansvärd klibbig sommar i Malmö så kommer äntligen den svala hösten. Hösten är bäst, efter den våren, vintern och sist den ushliga sommaren ;)

Multi vad?

Tarotstollan
3/28/16, 11:02 PM
#5

Jag gillar Våren och Hösten bäst!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Corgitok
3/28/16, 11:31 PM
#6

När vinterns första snöflingor kommer fram är känslan hur mysig som helst, men efter ett tag tröttnar man och när våren äntligen kommer blir man så glad för att allt känns nytt och det är så soligt, men efter ett tag känns det så roligt att ha sommar och man kan bada och göra allt man vill för att det är så varmt och skönt. Efter ett tag blir det sedan mysigt när löven faller och det blir mörkare och man myser in sig i soffan och kollar på film <33 

Älskar alla årstider!!

Råkade skriva en liten kommentar här uppe, ojdå!

Annons:
Mirinda
3/29/16, 12:58 AM
#7

Jag tycker bäst om sensommaren när äpplena mognar och man kan gå ut i skogen och leta kantareller.

Medarbetare på Marsvin i Fokus
”Be true to yourself and you will be false to nobody.” Shakespeare

TjockaBerta
3/29/16, 9:50 AM
#8

Våren är värst. Bara blåst och kyla hur länge som helst.

>>>Malum domesticum<<<

[dvärgkaniner]1
3/29/16, 12:07 PM
#9

Jag hat två stycken favoriter och det är Sommar och Vår. 
Våren gillar jag eftersom att jag både fyller år på våren och för att snön håller på att försvinna då. 

Fast Sommaren är bäst 🙂
Då är det varmt och man behöver inte ha mycket kläder på sig för att man fryser. Man kan bada, cykla, hoppa studsmatta och sedan kan man plocka äpplen, bär och svamp och sist men inte minst är att man har Sommarlov!!! 🙂

Niklas
3/29/16, 6:01 PM
#10

#3: Prova. :-)


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Niklas
4/1/16, 10:02 AM
#11

Jag är inte så förvånad över resultatet. Sol och värme om svensken själv får välja.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

[Túrwen]
4/1/16, 3:15 PM
#12

Höst. Som pollenallergiker och astmatiker kan jag bara inte njuta av sommaren…Åtminstonde inte i Sverige.

Upp till toppen
Annons: